Reklamácia a vrátenie

FotoJet

Stručný popis procesu reklamácie alebo vrátenia tovaru nájdete v našich obchodných podmienkach. Mrzí nás, že z určitého dôvodu ste nutení tovar reklamovať alebo vracať. Sme Vám plne k dispozícii, aby sa reklamácia vyriešila v čo najkratšom čase k obojstrannej spokojnosti.

Postupné kroky vrátenia či reklamácie: 

1. Prvým krokom je vyplniť formulár na vrátenie tovaru alebo formulár na odstúpenie od zmluvy. 

2. Následne Vás poprosíme, aby ste tovar odoslali na našu adresu (UJODANO.sk , Liesek 670, 027 12 Liesek). Prosím priložte do balíčka originálnu faktúru s formulárom. 

3. V prípade, že sa jedná o nadrozmerný tovar (záhradný nábytok, vodzík) napíšte nám e-mail s fotodokumentáciou predmetného problému, aby sme predišli zbytočnému posielaniu veľkých či nadrozmerných balíkov. Zvyčajne sa to vyrieši odoslaním náhradných dielov. 

4. O všetkých krokoch priebehu reklamácie či vrátenia Vás budeme samozrejme informovať e-mailom alebo telefonicky. 

5. Ak sa nedopatrením stalo, že Vám nebola dodaná kompletná objednávka (chýbajúca krabica, chýbajúci produkt, nesprávny produkt) alebo došlo k inej chybe,  bezodkladne nás kontaktujte odoslaním reklamačného formuláru a priložením potrebnej fotodokumentácie.

6. Vyriešenie reklamácie či vrátenia tovaru je obmedzené na časové rozpätie do 30 pracovných dní (zvyčajne to netrvá až tak dlhú dobu je to v závislosti od povahy reklamovaného či vráteného tovaru). 

odstúpenie od kúpnej zmluvy ujodano.skreklamačný formulár ujodano.sk

 

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie